Bekijk je eigen berichten

Met ondermeer de VIP-code om te kunnen registreren
chris
een master filosoof
Contacteer:
Bekijk je eigen berichten

Bericht door chris » 06 feb 2017 01:15

Beste forumbeheerder.

Bij het starten van dit forum vroeg je om inspraak en afspraken.
De meesten vonden het niet nodig, en vertrouwden op jouw eigen discretie.

Ik heb een vraag met betrekking tot dit forum:
(Ik vertrouw op jouw discretie dat je het waar kunt maken.)

Mag ik een (forumlayout-)thema krijgen, wellicht geheel op mijn persoon toegespitst, waar in plaats van als link: "Bekijk je eigen berichten", staat: "Bekijk (ook eens) andermans berichten"?

Dan is mijn beeld misschien beter gevuld. (En bovendien weet ik vaak nog wel wat ik zelf geschreven heb. Heel het: "bekijk je eigen berichten", geeft me iedere keer dat ik het lees een denigrerend gevoel vanwege de overbodigheid.)

(de-nigrerend, begrijpt U misschien? Dan gaat de denkmachine al aan de gang nog voor er gedachten gevormd waren.)

Moet technisch niet heel moeilijk oplosbaar zijn.
(SELECT * WHERE author=NOT "$USERNAME")
(Hm, misschien staat *SQL het daarom wel niet toe; de zoektocht duurt te lang, zeker als je in VARCHAR velden moet zoeken. Langer dan de "watchdog" toestaat, in ieder geval, vandaar de foutmelding?)

Dank U.

(In APL kan het heel makkelijk: X [een raar symbool] M, vrij vertaald: "Geef me alle velden die niet met $USERNAME verbonden zijn." Ik geloof dat dat het "kantelen van een database" genoemd wordt. Heeft mijn eerste werkgever uitgevonden, althans dat beweerde hij. Ik heb het nagezocht: het is onbewijsbaar niet waar.)

Oh ja.

En mag dat thema dan het standaard-thema worden?
Niet ontbleken.

Plaats reactie