Doodlievend-doodlevend

Heb jij zin om te praten? Doe dat dan hier.
chris
een master filosoof
Contacteer:
Doodlievend-doodlevend

Bericht door chris » 29 aug 2017 03:51

Doodlievend-doodlevend

Romeo en Julia.

Dood: "Ik kan niet dood zijn, zonder jou."
Leven: "Ik kan niet leven met jou"
Harlekijn: "Hebben jullie het over mij? Of meng ik mij weer daar waar ik niet thuishoor."

Kapotte liefde?

Tsja, wat doe je dan: "Wat staat de Romein te wachten?"

Die gaat helen:

Het: "Huwelijk", natuurlijk, de Totale Annihilatie, het zwarte gat dat kind'ren spuit.

Met dank aan de wetenschap.

Maar wat als je dat allemaal begrijpt, en nog niet van doodgaan houdt?
Vroeger kreeg je voor een gulden drie levens op de speelkast. En er viel niet eens wat te winnen.
(Ja, sommigen gingen voor de glorie: maar bij hen werd het spel werk.)

Ik herinner me wel dat ik me iedere keer bij het "laatste leven" meer concentreerde. Dat leven deed dat ook met de rest van de guldens in mijn zak.

Een "patatje mario", werd een patat met, met een token om op de machine te spelen.

(Ik spreek over een dikke dertig jaar geleden, diezelfde chinese familie zit er nog steeds. Zo slim! Hoe naïef kun je zijn om dat niet te zien: Mario?)

:-@ (Ik vroeg nog geen 10% voor het idee.)

Toch ben ik op een rare manier trots op die uitvinding van: "patatje mario". Ik speelde daarna net zo vaak "Donkey Kong", zolang als mijn maag en portemonnee, het konden verdragen.

Soms is mijn verslaafdheid er nog bij: met gestolen geld en voer verkwistend de aap tot grotere hoogten proberen te krijgen.

Nintendo bestaat enkel bij mijn gratie.

Ik hield geen geld meer over, het had meer kunnen zijn, misschien om eens een duurzame broek te kopen (Duurzaam, in de zin dat die gewoon 10 jaar meegaat, zoals een spijkerbroek betaamt.)

Zo val ik op de een of andere manier in F(f), ook precies tussen de mensen die durven te gokken met hun leven, en hen die weten waar het naar toe gaat.

Een leuke vraag is dan wel: "Bestaat bij jullie 0?"

0 is een cijfer, en cijfers betekenen niets.

Maar met dat niets, kun je delen, vermenigvuldigen, machten verheffen tot in hun reciproke, of gewoon stellen dat:

Als A = B, dan, als B = A, wij dat moment van enigheid onder een axioma kunnen scharen, en wel de axioma van identiteit.

Ik wens U nog een prettige wiskunde toe.]

En de mensen die denken dat wikipedia babylon is ook.

::

"Ik kan toch altijd nog aan guldens komen. Zo heeft mijn vader mij geleerd.
Niet ontbleken.

Plaats reactie